Teams en nieuwe adviseurs


23 maart '22 - Alle adviseurs die het afgelopen jaar een aanstelling met de Vereende of een aanstelling via een samenwerkende postenbank zijn aangegaan, hebben wij uitgenodigd om digitaal met ons kennis te maken. Afgelopen 1 en 17 maart hebben we elkaar ‘ontmoet’.

Eerlijk is eerlijk, het was even wennen, want voorheen was deze sessie fysiek. Op ons kantoor in Rijswijk, met een bakkie koffie en een voorstelrondje over de afdelingen. Nu had het achteraf misschien niet digitaal gehoeven, maar toen we deze data aan het plannen waren, moesten we natuurlijk het zekere voor het onzekere nemen.

Directeur Ingrid Visscher trapte af en vertelde in het kort over de verschillende merken die allemaal onder de Vereende hangen zoals onder andere het Waarborgfonds Motorverkeer en de Nederlandse Herverzekeringsmaatschappij voor Terrorismeschaden (NHT). Stuk voor stuk bijzondere en unieke verzekeringsoplossingen. En allen met een maatschappelijke functie.

Bert Sonneveld, manager Marketing & Acceptatie vertelde hierna over de verzekeringstak van de Vereende; de beroepsaansprakelijkheidsverzekering oftewel BAVAM-polis en de intermediaire producten. Bert deelde hierin ook een belangrijk, maar voor de verzekeringsmarkt bijzonder, uitgangspunt van de Vereende: ”Kunt u de eindklant elders (weer) verzekeren? Dan hebben wij met elkaar onze taak volbracht en nemen wij graag afscheid van hem/haar.”

Serviceteam

Wanneer u als adviseur een samenwerkingsovereenkomst tekent bij de Vereende, dan komt u terecht bij het Serviceteam. Senior acceptant Eddy van Zweeden vertelde waarin de Vereende afwijkt:  “Is er schaarste in de verzekeringsmarkt en heeft het maatschappelijk gezien toegevoegde waarde? Dan proberen wij er alles aan te doen om samen met u, de ogen en oren van de eindklant, een verzekeringsoplossing aan te bieden.’’

Acceptant Lisanne Busscher nam iedereen mee in een scala aan verzekeringsoplossingen die aan deze criteria voldoen. Van de AVB voor een wapenhandelaar tot een collectieve AVP voor ex-gedetineerden en van het verzekeren van de Rottertram tot aan een korte termijn motorrijtuigenverzekering voor vluchtelingen uit Oekraïne. 

Service- en klantcontact collega Jack Geerlings legde vervolgens uit hoe hij aankijkt tegen excellente serviceverlening zodra er telefonisch contact met de Vereende wordt opgenomen. Jack en zijn collega’s zitten 5 dagen in de week voor u klaar om antwoord te geven op vragen over bijvoorbeeld de status van een nieuwe aanvraag, het incassotraject of uw rekening courant.

Ook kunt u altijd met ons schakelen, als u het idee heeft dat een reguliere verzekeraar wellicht binnenkort gaat stoppen met het verzekeren van een bepaald risico. Hoe eerder u deze signalen deelt met Jack of onze collega’s, hoe eerder hoe beter wij hier samen met u op in kunnen (gaan) spelen.

Schade? Liever niet, maar ook dan zitten wij voor u klaar

Jan van ’t Hoff, Senior schadebehandelaar sloot de sessie af met alle ins & outs die u moet weten rondom de schadeafhandeling. Niet alleen onze verzekeringen zijn namelijk bijzonder, ook onze voorwaarden kunnen anders zijn dan u gewend bent.

Goed om voor u als adviseur te weten waarin wij afwijkend zijn. We hopen het natuurlijk niet, maar als het nodig is zitten ook Jan en zijn achterban voor u klaar als het nodig is.

(Helaas was Jan op 17 maart niet in staat om de sessie bij te wonen. U kunt onze schadeafdeling ook 5 dagen in de week bereiken als u vragen of opmerkingen heeft)

 

Ook nieuwsgierig geworden? Voor de zomer gaan wij onze kennissessie weer fysiek plannen. Houdt de nieuwsbrief in de gaten!

Exception occured while executing the controller. Check error logs for details.