Klachtenprocedure

Natuurlijk doen we ons uiterste best uw schadeclaim snel en vriendelijk af te wikkelen. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent, bijvoorbeeld als u vindt dat u niet correct bent behandeld. Dan willen we dit graag van u horen, zodat we het in de toekomst beter kunnen doen. Of u bent het niet eens met een afwijzing van uw claim, of de redenen daarvan zijn u niet duidelijk. Dan kunnen de onderstaande stappen u verder helpen.

stap 1: de afdeling

Neem contact op met de behandelaar van uw schadeclaim; misschien kunnen we u ons standpunt dan beter uitleggen.

stap 2: het klachtenbureau

Vindt u dat wij een standpunt hebben ingenomen dat niet te rijmen valt met de werkelijkheid of vindt u dat u niet op de juiste manier bent behandeld? Mail of schrijf dan naar ons klachtenbureau. Het klachtenbureau bevestigt u schriftelijk binnen 5 werkdagen de ontvangst van uw klacht.

Klachtenbureau Waarborgfonds Motorverkeer

Postbus 3003
2280 MG Rijswijk
klachtenbureau@vereende.nl

stap 3: klachteninstituut of rechter

Wanneer u niet tevreden bent met het standpunt van ons klachtenbureau, dan kunt u - als particulier - binnen drie maanden na dagtekening van onze brief, contact opnemen met:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Tel. +31 (070)-333 8 999

http://www.kifid.nl/

Het KiFiD neemt alleen klachten van particulieren in behandeling. Als voorwaarde voor de behandeling door het Kifid geldt, dat u eerst onze klachtenprocedure heeft doorlopen. Als u er met het KiFid niet uitkomt, dan staat het u natuurlijk vrij uw zaak voor te leggen aan de rechter. 

Deze website maakt gebruik van cookies. Door uw bezoek gaat u akkoord met het plaatsen van cookies. Meer informatie.

de Vereende Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!

×